Recommended Post Slide Out For Blogger
Home » , » (4 GAMBAR) Ayat Al-Quran Tidak Dimakan Anai-Anai

(4 GAMBAR) Ayat Al-Quran Tidak Dimakan Anai-Anai

Kejadian kebesaran Allah yang menakjubkan, kebiasaan nya anai-anai akan memakan ape ajer kan seperti buku dan kayu. Kejadian menakjubkan ini dimana Al-Quran di makan anai-anai tetapi tidak pada tulisan atau huruf-huruf Al-Quran yang berbahasa Arab.


Kejadian ini berlaku di dalam rumah seorang muslim bernama En. Md. Farooq, penduduk Tappachabutra, Hyderabad, anai-anai telah memakan sebuah AL-QURAN yang berusia 100 tahun.

Perlihatkan lagi gambar-gmar di bawah ini...

Keseluruhan kulit naskah Al Qur’an dan kotak yang melindungi AL Quran tersebut telah rosak atau hampir musnah kerana dimakan oleh anai-anai, termasuklah termasuklah terjemahan Al-Quran tersebut ke dalam bahasa urdu.

Tapi yang menakjubkan adalah …
Anai tersebut tidak menyentuh huruf-huruf asli dari Al-quran yang bertulis dalam bahasa arab dan semua masih boleh dibaca.

Apa yang menakjubkan ialah anai-anai tersebut langsung tidak menyentuh huruf-huruf asal Al-Quran yang bertulis dalam bahasa Arab...Subhanallah






penretak.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap artikel dari sumber lain. Ia adalah sekadar perkongsian dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

Share this article :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2013 | Pen Retak Blog | All Rights Reserved